Najčastejšie kladené otázky
1. Možnosti použitia systému GexPay
1.1Nahrádza GexPay stravné lístky aj z pohľadu účtovania?
1.2Môže jeden stravný účet používať aj viac osôb/smartfónov?
1.3Akému množstvu zamestnancov môžem založiť stravný účet?
1.4Môžem stravný účet GexPay založiť aj pre neplnoletú osobu?
1.5Môžu sa zo stravného účtu priamo vyberať peniaze?
1.6Potrebujem pri platení prostredníctvom mobilnej aplikácie GexPay dátove pripojenie?
1.7Ako sa dá navýšiť kredit?
2. Bezpečnosť systému GexPay
2.1Ako je stravný účet GexPay chránený proti zneužitiu?
2.2Ako je zabezpečený proces platenia prostredníctvom mobilne aplikácie GexPay?
2.3Čo sa stane s vytvoreným QR kódom, ktorý ešte nebol preplatený?
2.4Je možné platiť aj pri nedostatku stravných kreditov na účte?
2.5Ako je QR kód chránený proti viacnásobnému použitiu?
3. Technické podmienky pre systém GexPay
3.1Na ktoré smartfóny je možné mobilnú aplikáciu GexPay nainštalovať?
3.2Ako dlho je účet GexPay aktívny, ak na ňom nie sú žiadne stravné kredity?
3.3Čo robiť pri strate alebo odcudzení smartfónu s aktivovanou mobilnou aplikáciou GexPay?
3.4Môžem prostredníctvom GexPay platiť za stravu, aj keď nemám smartfón pri sebe, napríklad na kúpalisku?
3.5Môžem platiť smartfónom prostredníctvom mobilnej aplikácie aj cez sklo?
Nenašiel sa žiadny výsledok
Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, napíšte nám prostrednícvom kontaktného formulára a my Vám ju s radosťou zodpovieme.